Monday, June 29, 2009

SUDAH-SUDAH LAH...


Dulu ada orang menyuruh DSAI bertaubat. Bila Pulak agaknya nak menyuruh TGNA ni bertaubat.

Banyak sangat agenda sehinggakan kepala berserabut. Siapa yang sebenarnya TGNA ? Kalau dulu DAp disamakan macam syaitan. Sekarang berkawan pula dengan syaitan tersebut. Apa semua disebalik TRAGEDI ini. Nampaknya syaitan telah berjaya untuk mempengaruhi anak cucu Adam.

Kesian TGNA, bantulah dia. Kembalikan dia ke jalan yang lurus. Dia sebenarnya keliru yang teramat sangat. Musuh dan sahabat pun sudah sugar untuk dibezakan.


TGNA, Kembalilah ke Jalan yang BeNar. Akuilah kesilapan jika bersalah. apa nak dimalu, yang sudah tu sudahlah. Sedarlah sementara masa masih ada. Jangan suatu hari nanti anak cucu nak mengaku warispun terasa bersalah.


TRAGEDI yang berlaku hari ini adalah kesan dari TRAGEDI terdahulu. TRAGEDI hari ini akan meninggalkan kesan kepada TRAGEDI pada masa akan datang.


SAYANG AGAMA, SAYANG BANGSA, SAYANG NEGARA

2 comments:

Anonymous said...

nyanyok dah org tua ni.dulu dia kata kat tun m kata nyanyok,la ni tuhan byr cash.

Anonymous said...

sapa org tua ni????sukati dia nak kata sokong umno msuk neraka?umno sama dgn pkm?lompat masuk pr mulia.lompat masuk bn hina?sah sah la dia ni dah nyanyok.bawa2 la bertobat sementara boleh buat amal ibadat lagi.pintu tobat sentiasa terbuka utk hambanya..