Sunday, July 5, 2009

Belum Terlewat


DAP dah tunjuk belang. Sejarah pun sudah membuktikan, DAP adalah pecahan dari PAP ( Singapura ). Semua agenda sama seperti mentornya.


Baru satu kerusi di Kedah dah berani ugut. Jadi tak hairan bin ajaiblah bila keputusan pembangkang di Malaysia ni ada nilai-nilai yang di perjuang oleh DAP.

Dulu sapa yang nak suruh PAS langkah mayat DAP kalau nak tubuh negara Islam ?


MB kedah pun dah mula nampak puak-puak DAP ni dah makin melampau. Tapi nak juga jaga hati puak-puak diatas terpaksa la bagi hujah-hujah lembut sikit. Rasanya kalau di Perak dulu ada orang melayu yang jadi ADUN DAP, pasti MB Perak dari DAP. ( Undang2 negeri nak orang melayu sj jd MB ).


DAP dan kaum-kaum sewaktu dengannya telah mula nak menunjukkan belang. Secara halus masuk jarum untuk menarik orang melayu sokong mereka. Macam-macam cara digunakan, sampai membaca ayat Al-Quran. Orang melayu yang terpengaruh pula bertepuk tangan tanda menyokong. BAHLOL betul Melayu jenis ini. Itu dulu, Sekarang DAP dan sewaktu dengannya dah mula main taktik ugut pula. Kononnya nak membela rakyat. Pergi JAHANAM la dengan taktik tu.


Orang Melayu bila nak sedar ? Nak tunggu kuasa diambil oleh bangsa asing dulu. Segeralah Insaf, jangan kita mengulangi kesilapan generasi kita terdahulu yang membiarkan negara kita dijajah oleh bangsa asing. UMNO pun melayu, PAS pun melayu, PKR pun ada yang melayu. Kalau bersatu pasti DAP dan sewaktu dengannya tidak melampau sangat. Kuasa sebenarnya dimiliki oleh orang melayu.

No comments: